Strömavbrott..
Det skulle ju vara slut med sånt här skit nu..

Det lilla verket som iafl har halv tank vägrade ge ström. Lös bara nån felkod.
Det stora verket har inte så mycket soppa, så jag hoppas dom fixar det lite snabbt..

Strömmen kom tillbaks exakt 18:00..