Måste ha en riktig AC anslutning..
Tempen i huset ligger på över 27C (nu är det nämre 30C) konstant så jag måste få till en bra lösning för att få ut luften så jag kan ha AC:n i gång.
Beställde lite prylar från Am*zon för att se om jag kan bygga ihop något vettigt..
Ett kanalkit mest gjort för att dra genom väggen, men jag vill helst inte göra det. Skulle lika gärna kunna leda upp luften på vinden eller ner till källaren som ändå skulle behöva lite torr luft..


