Fyllt på förrådet..
Förrådet har fått tagit stryk ett tag nu så det fick bli lite påfyllning. Nu räcker det jag har säkert en månad om det krävs..
Insåg i helgen att förrådet av akrylatbensin är slut så det får bli nästa grej att införskaffa..
Måste bli bättre på att testa elverk, kolla förråd, och allt annat som krävs för att det ska funka om skiten träffar fläkten.
Köpte en spisplatta till elverken förut, men nu vet jag knappt vart jag lagt den..

Men j*mrans vad dyrt det har blivit med D*litea. Insåg att varje burk ärtsoppa var typ 9:- dyrare än på te.x Willys..

Nudelförrådet ser ok ut iafl..

Brukar koka upp ViktVäktarnas Nudelsoppa tillsammans med dessa..