Sista NM1:an.
Sista NM1:an får ligga ouppackad, men vad fasen hände med dom fem stycken NM2;orna i svart jag beställde?
Hittar inte ett spår av dom och jag har inte sett dom på flera år..


Priserna har typ 4 dubblats sen jag beställde sist.
La en beställning på tre stycken NM1;or. Man måste ju för fasen ha riktiga kläder liksom..

Och en NM2:a plus keps..

