Varmt.
31C i gubbgrottan så dacks att rigga upp den ena AC:n i vardagsrummet. Denna ligger på 9000 BTU och den mindre på 7000.
Men den låter. Fläkten kan jag leva med, men den vibrerar i plasten så det går inte att ha den på när man ska sova..

Fönsterramen jag gjorde funkar klockrent, men jag skulle vilja bygga en som jag kunde skruva dit permanent..

Måste fixa en ram till så jag kan koppla in AC nummer två för det är inte kul när det är över 30 grader i rummen fast jag satt dit mörkläggningsgardiner. Sen så får jag se om det blir ytterligare en AC till om dom REAS ut någonstans för jag skulle behöva en aningen större i vardagsrummet..
