Varmt #2 - Kyla kostar.
Kopplade in "ElverksKollen (C)" på den ena AC:n för att kolla vad den drog..

När kompressorn jobbar så ligger den på över 740 Watt. Önskar jag kunde ha den på dygnet runt så den inte behöver "jobba i kapp" när den försöker sänka sänka temperaturen från 27C till 20C..
Får fundera lite. Med ett elpris på nästan 3:- / KwH så blir det pengar liksom..