Status

    8:e Juni 2026

Arkiv

Den 26:e Maj - 2026

Varmt #2 - Kyla kostar.



Kopplade in "ElverksKollen (C)" på den ena AC:n för att kolla vad den drog..

Coppans Blogg



När kompressorn jobbar så ligger den på över 740 Watt. Önskar jag kunde ha den på dygnet runt så den inte behöver "jobba i kapp" när den försöker sänka sänka temperaturen från 27C till 20C..

Får fundera lite. Med ett elpris på nästan 3:- / KwH så blir det pengar liksom..
A CkWare Production. Copyright 1996 - 2026. NightMode - Where Do You Wanne Sleep Tonight?

Sidan tog 0.06 sekunder att skapa.

Du kommer INTE från en mobil enhet. Du använder SSL
Du använder IPV6.