Ultraljudstvätt #3
Fick min rengörningsvätska i dag och det ska bli intressant att se om det blir bättre än med diskmedel, för det är redan en otrolig förbättring utan att ens ha rört dom mekansiskt med borste eller nåt men utsidan sk*ter man väl i..
Höjde tempen till 65C denna gången för att se om den kommer upp i 60C efter två omgångar..

Skruvade loss allt som går och la i den medföljande korgen..

Två omgångar och sen så ska jag kika på allt med förstoringsglas för att se hur det ser ut.

Efter en körning..