Status

    8:e Juni 2026

Arkiv

Den 2:e Juni - 2026

Måste ha en riktig AC anslutning..



Tempen i huset ligger på över 27C (nu är det nämre 30C) konstant så jag måste få till en bra lösning för att få ut luften så jag kan ha AC:n i gång.
Beställde lite prylar från Am*zon för att se om jag kan bygga ihop något vettigt..

Ett kanalkit mest gjort för att dra genom väggen, men jag vill helst inte göra det. Skulle lika gärna kunna leda upp luften på vinden eller ner till källaren som ändå skulle behöva lite torr luft..

Coppans Blogg


Coppans Blogg


Coppans Blogg


A CkWare Production. Copyright 1996 - 2026. NightMode - Where Do You Wanne Sleep Tonight?

Sidan tog 0.07 sekunder att skapa.

Du kommer INTE från en mobil enhet. Du använder SSL
Du använder IPV6.