Dackestenen.

Regeringen gör precis som isis där dem förstör monument efter monument och raderar sitt förflutna.
Ingen skall vara stolt över sin historia längre, förutom dom som väller över gränserna.
Det är fult att vara "svensk" i dessa tider. Och det tär i mitt hjärta..

